مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-22پزشكي

بیماران سرپایی روزانه کرونا در گیلان 2 برابر بستری های


معاون علوم پزشکی گیلان، از دو برابر شدن بیماران سرپایی روزانه نسبت به بستری های روزانه در استان گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکثر شهرستان های گیلان قرمز هستند و تنها دو شهرستان ماسال و فومن نارنجی هستند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از دو برابر شدن بیماران سرپایی روزانه نسبت به بستری های روزانه در استان گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکثر شهرستان های گیلان قرمز هستند و تنها دو شهرستان ماسال و فومن نارنجی هستند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از دو برابر شدن بیماران سرپایی روزانه نسبت به بستری های روزانه در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه سرعت ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان گیلان بالاست و بیماری همچنان در حال گسترش است.

وی از بستری شدن حدود 700 گیلانی در سطح بیمارستان های استان خبر داد و افزود: همچنین 1300 بیمار سرپایی طی شبانه روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند؛ این در حالی است که به ازای هر بیمار تا 10 نفر از اعضای خانواده و اطرافیان او نیز تست می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به قدرت سرایت بالای ویروس جدید کرونا، تصریح کرد: اکثر افرادی که در ارتباط با افراد بیمار بودند، کرونا مثبت هستند؛ اگرچه علائم بیماری را نشان نمی دهند لذا با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرپایی روزانه کرونا در گیلان 2 برابر بستری های

بیماران سرپایی روزانه کرونا در گیلان 2 برابر بستری های